JacqueliineeWindahl

Alla inlägg under februari 2011

Av Jacqueline - 21 februari 2011 20:20

Orkar inte vara sjuk längre, Sitter bara här och snyter ut mina hjärnceller haha xD. Skola imon med min underbaraste fruga Rada och min sötpotatis BexKex. Fan BexKex att du inte var i skolan idag haha. Jag tog med mig en kaffe mugg till skolan för att dricka ifrån den men det blev PowerKing ist för kaffe i den kaffe muggen haha och min lärare trodde på mig att det var kaffe i den för jag frågade min fruga om hon ville smaka på mitt "kaffe" haha. Min lärare är lite korkad haha. Efter skolan så åkte jag och rada till stan för jag skulle till Hemköp och köpa lite mer PowerKing efer de så åkte jag hem och kollade på BIG BROTHER. Nu sitter jag här och snackar med FÖLK på msn och FACEBOOK. nu jävlar ska jag dra mig ha de gött HAJ!!!!!!!


 I want to go back to turkey.

Av Jacqueline - 19 februari 2011 10:56

Snart Skiner Poseidon


Höra låten idag fy fan va gött ÄNTLIGEN. Har inte haft tid att skriva här på ett bra tag men ska försöka och skriva varje dag nu fast att jag har mycket att göra :)

Ovido - Quiz & Flashcards