JacqueliineeWindahl

Alla inlägg under januari 2010

Av Jacqueline - 31 januari 2010 18:45

idag har jag inte gjort mycket. Vart hemma hela dagen.

Av Jacqueline - 30 januari 2010 23:45

Idag har jag inte gjort alls mycket vakanade 12:30 nåt sånt var det i alla fall. Sen vart det ner till affären för och köpa energy dricka för att vara vaken en stund idag men måste lägga mig tidigt idag ändå för ska dra mig upp till kussen min imon och lämna lite pengar till pontans present :). Sen var det hem till Göteborg igen och sätta sig vid datan igen :)... Sen lägga sig efter det sen på måndag vart det skolan igen :).. Natti Natti



RedBull Ger Dig Vingar <3

Av Jacqueline - 29 januari 2010 23:09

Idag visste jag fakitst inte om jag orkade gå till skolan alls men tog tag i kragen och drog väg till skolan. Sen vart det bara en jävla slappa dag idag orkar inte göra något har så fruktansvärt ont i ryggen inget hjälper till det så jag får flipp på det snart.. Aja snart är det sängen som kallar på mig.




RedBull Ger Dig Vingar   

Av Jacqueline - 28 januari 2010 22:27

Idag har jag bara slappat för det mesta men fast i skolan då ;).. Sen drog klassen på bio och såg Avatar den var ju inte så bra som alla säger att den var vad ja tycker då. Fan va jag hatar SNÖN och ISEN. Helvetet har brakat loss nu när den jävla snön och isen har kommit. Sen vart det in till stan och fått köpa cigaretter som jag verkligen var behov av just då för när filmen var slut så to jag min sista cigg så vart det och köpa ett nytt paket ;).. Nä nu är det dags för duschen sen är det sängen som kallar på en :).. Natti Natti

Av Jacqueline - 27 januari 2010 23:02

Fy fan alltså hatar min jävla data den bara laggar hela jävla tiden nu alltså men när man ringer till Hp så säger dom bara att vi ska göra om datan till fabriksny men den kommer ändå bara och fucka  upp sig hela jävla tiden ändå men ska ändå köpa mig en ny jävla bärbar data men vet bara inte när det ska ske då men de ska i alla fall bli en ny jävla data sen ska jag skrota denna dator. Blir så jävla trött på att den ska sega sig och fucka upp sig. Orkar fan inte med det längre men men. Är lite seg med uppdateringar på min jävla blogg men då får man bara hoppa tbx ett datum ;).. Aja ska dra mig nu ha det göttans alla

Av Jacqueline - 26 januari 2010 23:00

Jaha då har man vart i skolan idag då orkar inte faktist men jag måste. Bara varit hemma och tagit det lungt.. ha det bra

Av Jacqueline - 25 januari 2010 08:18

då börjar man på en ny vecka med nya möjligheter och nya tag. Ska snart dra mig till skolan får ju hoppas på att man inte somnar på lektionerna idag igen haha. nä ska börja och ta på mig lite kläder sen får vi väl se vad jag ska göra knske dra mig till skolan först till bankomaten hämta ut lite pengar ska fan köpa mig en full sizt när jag kommer till skolan för att kunna piggna till ;)...

Av Jacqueline - 24 januari 2010 12:15

idag har jag inte gjort så mö bara varit hemma en stund sen vart det ner till angered för att köpa mina cigaretter ;).. Sen vart det vid datan igen..

Ovido - Quiz & Flashcards