JacqueliineeWindahl

Alla inlägg under september 2009

Av Jacqueline - 30 september 2009 22:22

Då var de dags att dejta kudden nu då. Fan vad jag saknar dig tanten Kyss vi ses snart igen :). Och nu är det exakt en MÅNAD kvar tills man blir 18 år krogen med syrran och en jävla massa till dom ska tydligen få mig under bordet haha lycka till vill jag bara säga till dom som har planerat och få mig under bortdet. Men ni får ha det bra nu.

Av Jacqueline - 30 september 2009 11:26

God morgon vaknade nyss med en jävla kraftig huvudvärk orkade inte ens gå upp ur sängen eller gå till skolan pga huvudvärken och så är man fortfarande sjuk och de orkar jag inte mer :(. Idag vet jag inte vad jag ska göra ska lämna av Tant Becca så ska jag träffa mina undrebara vänner Tant becca och Carin fy fan va roligt igår vi hade alltså vi måste göra om det någon dag igen :). Fy fan va glad jag blev när jag träffade tanten igen hade ju inte träffat henne på ca ett år eller ett halv år men vi måste träffas igen. Komemr ju fan sakna dig när du åker igen Gråter jag vill inte att du ska åka men du måste ju göra de. Vi måste träffas när du kommer hit igen :). Miss you Tanten och Carin ni är dom få vänner man kan ha man kan lita på er och ni är dom äkta vännerna man kan ha vill inte mista er saknar er som fan alltså. ha de bra nu

Av Jacqueline - 29 september 2009 22:26

Då var man hemma igen efter en lång dag vart på berga kungen och hämtat ut biljetterna till This is it med Micheal Jackson tre st biljetter gick på 300 kr. Sen har jag varit på axess akuten vilket det inte är en jävla akut fy fan va var där i två fucking timmar men vi gick för dom kom ju fan aldrig och roppade upp henne ju fy fan vad jag hatar sånt aa men de är många som har gått före dig en gick före dig med ALERGI vad har inte jag och hon då ??? Men ändå kan hon fan inte komma in och få det bekräftat men hur dumma i huvudet är dom igentligen fattar mig fan inte på axess akuten dom ska fan inte kalla sig för akuten dom borde kalla sig för SNIGLAR. Så flummade jag och mina två underbara vänner dom som man kan kalla ÄKTA vänner som finns få av. Oj då man får tydligen inte heller skratta där men då sa jag bara aa ska jag ringa till SKRATT POLISEN eller ?? de är ju för i helvete SVERIGE vi bor i fatta de men de kommer ni ju fan aldrig att göra. Ska dra och DEJTA kudden.

Av Jacqueline - 29 september 2009 15:25

Är med i Expressen idag på sportbladdet sida 15 :). Jag var i skolan så smsade mamma mig och sa det så jag var bara tvungen och gå köpa den i affären brevid skolan :) så nu har jag tre st sport bladet. Bilden och de kommer upp oxå men man kan inte läsa det så bra så ni är medvetna om det. Men men nu ska jag dra mig ska dra in till stan ovh hämta ut tre st Micheal Jacksons biljetter som dom ska nu visa på bio :). Skriver mer sen när jag har kommit hem igen ha de bra nu alla underbara läsare.

Av Jacqueline - 28 september 2009 18:30

För ca 2 minutersen så ringde Expressen mig :) så nu ska jag bara skicka in en bild på mig så KÖP EXPRESSEN

Av Jacqueline - 28 september 2009 16:37

Jaha de känns att vi glider ifrån varandra vi fick kontakt igen men de värkar som om du skiter i mig jag visste inte att jag la till dig på ( FB ) Facebook fören du skrev till mig då kände jag igen dig på bilderna men nu värkar det som om du inte bryr dig längre. Jag smsar dig med du skiter i och svarar mig då och då så jag tycker att vi glider i från varandra igen det vill jag inte att vi ska göra när vi fick kontakt igen efter så många år jag vill inte mista dig som vän igen alltså du betyder väldigt mycket för mig som vän alltså så jag vill inte att vi ska tappa kontakten igen. Jag blev först chockad att du hade skickat ett melj till mig på FB så jag vill absolut inte mista dig igen för jag trivs i din omgivingn och jag trivs och prata med dig. Du gör mig glad och avslapnad och sånt vill absolut inte tappa kontakten med dig alltså. Jag blev så jävla glad när jag fick kontakt med dig igen fy fan va glad jag blev det går inte och beskriva med mina egna ord alltså. Du har en plats i mitt hjärta och kommer alltid att ha de ovoset vad som än händer i mellan oss två alltså inget kan förstöra våran vänskap alltså så är de bara sen vet jag inte vad du tycket själv men de får du säga om du vill eller inte vill. Men jag blev i alla fall skit glad när vi fick kontakten igen med varandra sen vet inte jag vad du tyckte när vi fick upp våran kontakt igen. Sen de där med morsan och så tror jag att du inte vill ha med mig och göra längre alltså. Så jag förstår ju inget som händer i mellan oss längre förut kunde vi prata hu mycket som häls och så men nu finns det typ inget kvar längre jag finns här för dig och jag vet att du finns här för mig och så. Jag kan snacka med dig om vad som hälst känns det som men nu vet jag inte längre eftersom vi inte pratar så mycket längre snacknar den tiden då vi gjorde det men sen vet jag inte vad du tycker heller så. Saknar den tiden med dig alltså så jag förstår absolut inget längre men i alla fall så saknar jag det. Men du får ju säga till om du vill snacka och så för jag ställer alltid upp för dig ovoset vad det är.

Av Jacqueline - 28 september 2009 14:40

Kom nyss hem och så. Men Expressen har inte ringt ännu dom skulle ringa förra veckan med de har dom inte gjort och så nu sitter ajg och väntar på att dom ska ringa mig och så men så håller min nya mobil börjar att krånga man kan inte gå in på miniräknaren, Kodminne, Porgremen kan man inte gå in på över huvudtaget, Sen kan man inte spela spelen på mobilen heller så jag tror att de är mjuk varan som är kast men bad mamma och ringa till Josefine som ringde till mig och berättade att jag hade vunnit mobilen men hon svarade inte men mamma pratade in på telefonsvararen får se om hon ringer upp så sa mamma att Expressan inte har ringt mig ännu heller så jag går och väntar å väntar jag orkar inte vänta längre har väntat nu i en veckas tid på att Expressen ska ringa upp. Men nu ska jag sluta och skiva. Men ha de bra nu.

Av Jacqueline - 28 september 2009 08:12

Tittade på TV4as nyheter så sa dom att Niclas Alexandersson kommer tillbaka till I.F.K Göteboerg :). Nä men ska ska jag dra till skolan och så ska jag besöka min praktik plats oxå och se om jag får den och så men men nu ska jag göra mig iordning till skolan men nu ska jag röka sen ska jag sminka mig och ta på mig men fast att jag börjar kl 10:00 idag går alltid upp för tidigt eller försent men men ha de bra nu :) Skriver mer när jag har kommit hem.

Ovido - Quiz & Flashcards