JacqueliineeWindahl

Alla inlägg under december 2009

Av Jacqueline - 31 december 2009 14:49

Gott Nytt År <3


Idag har jag inte gjort mycket la mig kl 3 i natt sen gick jag upp kl 10 eller nåt. Sen åkte jag mamma och älsklingen till de gröna apoteket ( Systembolaget ) först va vi i angereds systembolaget sen in till stan men de mamma och älskligen skulle ha fanns ju fan inte inne så vi drog upp till backa plan till deras systembolag och de fanns där som tur var hehe. Sen drog vi hem.




Gott Nytt År <3 

Av Jacqueline - 30 december 2009 18:23

Idag har man inte gjort allt mycket varit hemma sen åkte vi och köpte raketer och smäller tills imon. Men nu ska jag fördriva tiden och spela hej då

Av Jacqueline - 29 december 2009 21:18

Idag har ajg inte gjort mycket bara varit hemma de är ju inte så jävla kul att vara inne varje jävla dag. Men man får ju sitta och spela av tiden lite oxå så snart har man sin trede lvl 80 gubbe oxå :).. En 80 på kusinen server och två på killens server men men nu ska man g och lägga sig och sova Natti Natti.

Av Jacqueline - 28 december 2009 17:45

Grattis Peter Martinsson.


Idag har jag inte gjort allas så mycket varit hemma sen drog jag ner till mormor hängde med henne och mamma till angered och handlat lite mat och så. Nä nu ska jag spela och sen titta på is Hockey :)..

Av Jacqueline - 27 december 2009 22:59

Idag har jag inte gjort så mycket jag har varit hemma sen drog jag en sväng till kärra för att träffa Thessan som jag inte har träffat sen ja de vete fan alltså sen åkte jag hem och satte mig här igen men nu ska jag dra mig och dejta mina kuddar natti natti

Av Jacqueline - 26 december 2009 14:32

Idag har jag inte gjort mycket vart med mormor och morasan på torget och handlat lite food ;).. Sen ska jag dra mig till älsklingens morsa och käka julemat där ;) sen bara hem om ta de lungt änna ;)..

Av Jacqueline - 25 december 2009 17:04

Idag har jag inte gjort mycket alls har bara suttit här och degat hela dagen ska snart bra mig med till torget och ta ut lite pengar och tanka på mobilen så amn kan börja och smsa igen :)..

Av Jacqueline - 24 december 2009 11:09

God Jul och Gott Nytt år.

Idag ska man inte göra mycket dra ner till mormor och fira julafton där och öppna alla julklappar :).. Skriver mer sen när jag har kommit hem igen  puss och kram

Ovido - Quiz & Flashcards