JacqueliineeWindahl

Alla inlägg under november 2009

Av Jacqueline - 30 november 2009 18:10

Stora Syrran
  
Du är min stora syster du finns i mitt hjärta tills jag dör.
Ingen kommer att få ta dig i från mig never in my blood.
Du är ljuset i mitt liv och kommer alltid att vara det.
Saknar dig som fan när du inte är hemma vill känna din närhet 24/7.
Jag kan se upp till dig every day in my life.  Miss You



Mikaela Martinsson

Mikaela du är min vän sen Barndomen visst vi har väl bråkat och så men vi blir vänner lika fort igen. Du lyser upp min dag som natt hoppas vi blir vänner för alltid. Vi tappade kontakten när vi var små men vi fick upp den igen efter så många år jag visse inte att jag kände dig när jag började i skolan men så var vi hemma hos dig så berättade din mamma om de när vi var så små. Du kav mig en snyting när vi var små oxå hehe :)..  Miss You


Virgina

  

Virgina du är som en stora syrra till mig vad skulle jag ta mig till utan dig?

Du får min dag och natt att lysa upp till 100% .

Kan snacka med dig om vad som helst när som helst oxå.

Du lyssnar alltid vad jag har och säga.

Vad skulle amn ha gjort utan dig de finns inget liv utan dig :).. Miss You <3


Pedram

    

I år fick vi kontakten igen jag visste inte att de var du jag addade på Facebook men de var de. De var skit skoj att få upp kontakten igen efter så många år som har gått nu :).. De kul att träffa dig igen och kolla på film med dig vill gärna göra om de men du kanske inte har tid längre för de eller ta en fika tillsammans och sitta och prata om gamla tider och så.. Miss You


Ekan

 

Eric vad skulle man ha gjort utan dig?

Jag kan prata med dig om vad som helst alltså vi får träffas någon dag igen efter så många år som vi inte har pratat och träffats. Vi får ta en fika en dag när du inte jobbar och så då. Miss You

Av Jacqueline - 29 november 2009 20:31

Idag har jag inte gjort så mycket varit på liseberg och vunnit en massa stjärn vinster bilder på det kommer upp oxå när jag har tagit bilderna xD nu kom vi hem så ska dra och kolla på tv en stund innan jag ska gå och lägga mig för kvällen för jag har skola imon. Men men jag fínns på mobilen om ni vill något puss och kram

Av Jacqueline - 28 november 2009 13:52

Idag har jag inte gjort så mycket har bara varit hemma och tagit det allmänt lungt sen ikväll så blir det utgång igen :).. Men vet inte var vi hamnar riktigt ännu i alla fall. Någon som ska med ut idag ?

Av Jacqueline - 27 november 2009 13:45

Idag har jag inte gjort så mycket varit i skolan sen in på mega och handlat lite saker efter de så möte jag kicki i angered så gick vi hem och tog de lungt innan utgång.

Av Jacqueline - 26 november 2009 17:49

Idag har jag inte gjort så mycket varit i skolan sen varit hemma sen var jag och tog min P-Spruta. Sen åkte jag hem till carin för och hämta ett par byxor innan de så var jag och köpte en tåg biljett till syrran. Men nu är man hemma nu ska jag dra mig igen ;).. Men imon blir det krogen med killen och nicko och så blir det Kickilina :).. Men nu ska jag dra mig i alla fall bye bye ;)

Av Jacqueline - 25 november 2009 22:54

Paranormal activity var och kollade på den filmen idag med min porr porr vad jag tycker så var den en B film men jag tror på de som finns på andra sidan för jag har typ varit med om några saker som händer i filem t.ex fotstegen och att jag blir i akttagen i mitt rum säger bara fy fan va de är läskigt när man känner sig i akttagen usch. men men nu ska jag dra mig till sängen och sova ska se om jag kan sova efter den filmen..

Av Jacqueline - 24 november 2009 15:33

Idag har jag inte gjort så mycket varit i skolan och så. Så har jag pratat med min Porr Porr idag så vi ska gå på bio imon filem vi ska se på heter Paranormal activity vissa säger att den är läskigt och vissa säger att den är en B film men´de får jag själv veta sen när jag har sätt den. PLUS så funderar jag på att sluta och röka men vet inte om jag kommer att klara av det pga att mamma röker så det blir ju mer jobbigare för den som försöker och sluta och röka. Men ha de så bra nu alla läsare.

Av Jacqueline - 23 november 2009 20:37

Idag är det Måndag.

Vanligt viss så är det en skol dag men idag var jag hemma för jag inte mår så himla bra IGEN.

Men imon ska jag försöka och gå till skolan vill ha mina betyg som jag altit ha vellat ha läng nu.

Jag sitter bara framför denna jävla dum burken varja jävla dag vad ska man göra när man har skit tråkigt??

Så nu sitter jag här igen och tittar jag på tv igen jag har inte så jävla roligt liksom hallå vad ska man göra då ??

Men men nu ska jag dra mig och göra något helt annat an vad jag gör nu för tillfället.

Men ha det så bra nu.

Ovido - Quiz & Flashcards