JacqueliineeWindahl

Alla inlägg under juli 2011

Av Jacqueline - 12 juli 2011 23:35

Har inte vart så mycket uppdateringar här har mina anledningar för det.

Idag har jag inte gjort så mycket faktiskt vart på bilskolan och kört och imon så ska jag köra ännu mer men det blir privat då. Senare idag så kom min vän till gården för att dricka kaffe med mig, Mormor, Mamma, Adam och hans kompis sen kom en granne till xD å nu sitter jag här skriver ner saker som jag ska ha med mig till Turkiet som vi ska till i Augusti kul blir det att träffa vännerna där nere igen för vi här hemma saknar dom så grovft mycket så kommer jag att sakna min vän Elisabeth Gamboa och Elham. Igår så åkte min granne till Libanon :( men dom kommer hem igen om 11 dagar :).. Nä nu så ska jag lägga in bilder på datan sen går jag och sover.

Natti Natti

Ovido - Quiz & Flashcards