JacqueliineeWindahl

Alla inlägg under september 2012

Av Jacqueline - 20 september 2012 23:00

Idag var det begravning för min vän som lämnade en väldigt stor plats i mitt hjärta. Vår älskade Tommy Blomgren vila i frid.

* 29/11-54 föddes vår älskade Tommy Blomgren, du var en älskad pappa och en älskad vän. ? 29/8-12 gick du ifrån oss alla. Dina sjukdomar tog ifrån oss dig vår älskade pappa och vår älskade vän.

Vila i frid Tommy Blomgren <3

Gud som haver barnen kär, se till mig som liten är. Vart jag mig i världen vänder står min lycka i Guds händer. Lyckan kommer lyckan går, du förbliver, fader vår.

Av Jacqueline - 13 september 2012 18:30

Idag har man fått sovmorgon som var väldigt behövligt. Idag så har det inte hänt mycket förutom sovmorgonen sen dra till skolan första lektionen består av en liten genrepning på Barn och fritids dagen i slottskogen den 18/9-12 alla BF3or ska ha hand om alla ettor och tvåor dom ska få göra några aktiviteter efter den lektionen så åkte vi till slottskogen fick ställa oss där som vi ska ha våran aktivitet lärarna kom och testade våra aktiviteter. Idag fick jag hem mina nya skor och så slet jag sönder Mona gamla skor. Nu så är man på väg till träniningen :)

Ovido - Quiz & Flashcards