JacqueliineeWindahl

Alla inlägg under oktober 2009

Av Jacqueline - 31 oktober 2009 22:00

Idag har jag inte gjort så mycket varit med carin och rolf på frölunda matchen idag sen åkte vi och lämnade henne sen körde han mig hem det var faktist riktigt kul idag faktist. Men nu ska jag käka sen gå och lägga mig ska upp tidigt imon. Aja ska dra och käka och dejta mina fina judar.

Av Jacqueline - 30 oktober 2009 08:18

Grattis på 20 årsdagen syrran, Grattis Glenn Hysén på 50 årsdagen, Grattis Atle på din födelsedag. Idag ska man dra till korgren med någro stycken. Aja Igår tittade jag, Älskligen och tim på This Is It fy fan va bra den var alltså den som gillar MJ väldigt mycket och beundrar han så gå och titta på den. Den visas bara i två veckor framot så passa på innan det är slut.

Av Jacqueline - 29 oktober 2009 10:09

Idag är det bara en dag kvar till man blir 18 år då :). Och idag ska jag på bio med älsklingen och tim vi ska gå på This Is It med MJ hans 50 sista konsärer när han tränade till det men men. Nås på mobilen idag för jag kommer inte att vara hemma på ett tag nu.

Av Jacqueline - 28 oktober 2009 10:00

Idag har jag inte gjort mycket varit inne i stan och köpt syrrans present :) sen väntade jag hem jeannie sen åkte vi hem igen. 2 Dagar kvar =).....

Av Jacqueline - 27 oktober 2009 15:29

Idag ska jag på fotboll och ha tråkigt. Men men nås på mobilen om ni vill något.

Av Jacqueline - 26 oktober 2009 19:58

Idag har jag inte gjort så mycket vakna klockan 8 i morse då började jag och ta in alla kläder efter igår sen åkte jag och jacquline in till stan och för att tråffa syrran Jeannie och nicko :) sen åkte Jacquline hem och käkade sen dråg Jag, älskligen och käkade på MC sen dråg vi hem och nu är man hemma och tar det lungt. Aja ska dra mig nu och titta på film.

Av Jacqueline - 25 oktober 2009 20:01

Idag har jag inte gjort mycket jag har varit hemma och städat och mublerat om i hela mitt rum fy fan är inte klar ännu orkar inte mer ska göra resten imon faktist aja nu ska jag kolla någora saker på internetet =).

Av Jacqueline - 24 oktober 2009 22:24

Idag har jag varit inne i stan och handlat lite saker som jag ska ha på mig om 6 dagar =). Men aja nu ska jag titta på film med Älsklinge och syrran och Jacquline =). Nås på mobilen om ni vill något =).

Ovido - Quiz & Flashcards