JacqueliineeWindahl

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Jacqueline - 1 oktober 2009 16:24

Idag är det den 1 Oktober. Har inte varit i skolan på två dagar mår inte så bra fortfarande orkar inte vara sjuk längre hostan tar livet på mig alltså. Så idag ska jag in till stan och träffa min porr porr och hennes pojkvän Klas vi ska åka till Camillas skola och titta på henne när hon uppträder och sen ska jag åka hem så får jag en present av min kära porr porr Skrattande. Men nu ska jag dra in i duschen sen sminka mig och göra mig klar tills jag åker in till stan blir upp hämtad med bil :). Så fyller morsan år nu den 3 Oktober sen fyller Eddie år oxå den 4 Oktober sen är de pappa som fyller den 20 Oktober Sen fyllar hans hund den 19 Oktober sen är de jag, syrran, Glenn och Atle den 30 Oktober. Men nu måste jag dra ha de bra  P.S Komentera gärna :)

Ovido - Quiz & Flashcards