JacqueliineeWindahl

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Jacqueline - 10 december 2009 18:08

Idag har jag inte gjort mycket varit i skolan och de har inte hänt så mycket idag i skoaln i alla fall. Sen hände de väldigt mycket efter skolan aa efter några timmar efter hade kommit hem först så får jag ett sms av min bby Jacquline att de ahr hänt en massa saker och sånt shit sen får jag va jeannie att jag och Jacquline skulle komma ut jag gick ut för Jacquline inte hade kommit hem till mig ännu då så vi möte henne ute på parkeringen så blir det skrik och en massa skit orkar inte bry mig jag står inte på någons av deras sida för jag är vän med båda så jag får stå i mitten denna gång men men de är inte mitt problem de är deras så dom får sköta det själv och inte jag. Jag orkar alltså inte mer allt idag har bara typ gått skit snett men orkar inte mer nu alltså fick reda på att folk snackar skit om min familj pallar inte  det för jag hatar värkligen folk som snackar skit om min familj och sånt varför ska de bara vara skitsnack om kring mig för ?. Kom inte till mig när ni har problem för då skapar ni ännu mer problem jag vill verkligen inte ha mer problem jag har tillräckligt med mycket problem så fuck of låt mig vara i fred nu orkar verkligen inte mer nu. Ni får fan göra upp saker själva nu kom inte till mig om någon jag känner du bråkar med för då kommer jag bara och säga det är inte mitt problem för det är dit/erat problem. Orkar verkligen inte mer.



 Som man säger håll era vänner nära men håll dina fiender närmare

 

Ha de bra nu ni som läser min blogg

Ovido - Quiz & Flashcards