JacqueliineeWindahl

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Jacqueline - 21 september 2009 11:42

Vart i skolan och pluggat men nu är man hemma och väntar på att posten ska komma hit och så. Får ju se om de stämmer att min nya mobil ska komma och så. I fredags så ringde TV4 mig och sa hej är detta jacqueline så svarade jag ja de är de grattis du har vunnit en göteborgs mobil jag bara okej så frågade hon mig om Expressen fick inteljuva mig så sa jag ja de är inga problem så nu sitter jag och väntar på att dom ska ringa mig och inteljuva mig och så efter jag fick samtalet av TV4 så ringde ja upp morsan deräkt och sa mamma TV4 ringde mig nyss och sa du har vunnit en mobiltelefon hon  bara va skojar du och jag sa nej de gör jag inte så nu väntar jag på den ska få den ifag på posten men men nu ska jag dra mig ha det bra nu alla mina läsare.


Kommentera gärna xD

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards