JacqueliineeWindahl

Alla inlägg under januari 2010

Av Jacqueline - 7 januari 2010 11:03

idag ska jag dra på möte orka det igentligen med måste :'(... Yea skolan imon då fan va gött då slipper man bara gå hemma hela dagara de orkar man ju ikke med men men.

Av Jacqueline - 6 januari 2010 11:00

Idag har jag inte gjort mycket vart i angered och handlat lite xD..

Av Jacqueline - 5 januari 2010 11:00

idag har jag inte gjort mö faktist bara varit hemma och spelat bort den förbannade tiden som går så jävla segt.

Av Jacqueline - 4 januari 2010 15:30

Idag har jag inte gjort alls mycket bara varit hemma och tagit det lungt ;). Jag var hos mikka en snabbis idag i kinna trevligt trevligt ;) fy fan va kallt de var aldrig mer sommar stövlar och tajts fy fan va de är kallat och ha det abra på sig..

Av Jacqueline - 3 januari 2010 12:30

Idag ska jag inte göra mycket ska vara med min kusins barn och så idag sen efter dom har åkt så ska jag sätta mig här igen och spela igen :)

Av Jacqueline - 2 januari 2010 12:15

idag har jag inte gjort mycket har varit hemma bara och spelar så att tiden ska gå fortare :)..

Av Jacqueline - 1 januari 2010 00:00

idag har ajg inte gjort så mycket firat de nya året idag igen ;).. Jag har bara varit hemma och haft det skit tråkigt. Jippi ja nu får man blogga sitt första inlägg idag med :P.. Nä men nu ska jag dra mig och lägga mig natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards