JacqueliineeWindahl

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Jacqueline - 28 februari 2010 19:45

Idag bär det hem till göteborg igen fy fan va vi hade det roligt i helgen ni två är dom bästa alltså senare på kvällen/natten till söndagen så började jag smsa med Anna E och hon fattar ju fan inte vad man säger till henne heller så det är ju lönsöst att säga något till henne över huvudtaget faktist men men. Kom väl hem typ vid halv sju eller nåt lagom till raiden men det blev ingen för dom hade gjort alla fyra första bossarna i icc så va fan jag ville ha dom tre andra bossarna efter den första men så blev det inte alls så jag får väl bara sitta här och vänta tills reseten kommer så kan man dra en guild run inne i ICC 10 men då kommer det att dli nä vi har tyvär redan fullt på dpsen men fan av jag hatar det när man säger att man ska komma in men då tar dom in andra istället fy fan vad jag hatar det alltså men men orkar inte bry mig om det heller längre.. Först var det den jävla Gear Scoren eller hur fan det nu heter det skite jag i vilket men men... Men i alla fall nu vart jag hemma i alla fall :)..

Ovido - Quiz & Flashcards