JacqueliineeWindahl

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Jacqueline - 1 mars 2010 19:42

Säger bara fy fan alltså för er två när en person ber er och lägga av men då får man bara reda på en massa andra skit ska jag behöva lägga mig i för att det ska bli fred eller ?? NEJ det behöver jag inte Anna E och Erik ni borde ju fan VÄXA upp itsället för att bete er som små skit ungar alltså ni förstår inget när man säger till er och sluta men NEJ DÅ, då ska ni fortsätta och hålla på med min syrra ni skickar en bild på er och ni tror att min syrra ska bli sur/ledsen men det blir hon inte men det fattar ju inte ni två era jävla IDIOTER, När hon säger ge FAN I MIG men ändå ska ni hålla på och traka henne sluta upp med det med engång annars så kommer jag och lägga mig i och det blir inte roligt det kan jag säga med engång här så om ni vill henne något så kom till mig först och inte sist för ni ska då fan inte gå bakom mig och min syrras rygg då jävlar säger jag bara era jävla SMÅ BARN väx upp för fan.

Ovido - Quiz & Flashcards