JacqueliineeWindahl

Alla inlägg den 11 februari 2015

Av Jacqueline - 11 februari 2015 19:46

Hej!

Oj de var ett tag sen nu sen sist jag skrev men får väl bli lite bättre på att skriva här :)!.


Det har hänt väldigt mycket sen sist faktiskt!
1. Har tagit studenten.
2. Jobbade ett tag
3. Börjar på en utbildning inom fordon trivs som fina fisken i vattnet :).

Ja listan kan bli lång ;)!

Jag älskar verkligen att hålla på med allt inom bilar ifrån däck byten till motor renovering, de är de jag vill göra med mitt liv :).

Där jag pluggar nu för att kunna bli bil mekaniker är Lernia träffat nya människor som nu har blivit mina vänner.

Lite bilder kommer med i detta inlägg :)!

Är de något ämne ni vill att jag ska ta upp så är de bara och kommentera :D. God kväll alla fina rara människor där ute :)!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards