JacqueliineeWindahl

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Hemma

Av Jacqueline - 28 september 2009 14:40

Kom nyss hem och så. Men Expressen har inte ringt ännu dom skulle ringa förra veckan med de har dom inte gjort och så nu sitter ajg och väntar på att dom ska ringa mig och så men så håller min nya mobil börjar att krånga man kan inte gå in på miniräknaren, Kodminne, Porgremen kan man inte gå in på över huvudtaget, Sen kan man inte spela spelen på mobilen heller så jag tror att de är mjuk varan som är kast men bad mamma och ringa till Josefine som ringde till mig och berättade att jag hade vunnit mobilen men hon svarade inte men mamma pratade in på telefonsvararen får se om hon ringer upp så sa mamma att Expressan inte har ringt mig ännu heller så jag går och väntar å väntar jag orkar inte vänta längre har väntat nu i en veckas tid på att Expressen ska ringa upp. Men nu ska jag sluta och skiva. Men ha de bra nu.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline - 11 februari 2015 19:46

Hej! Oj de var ett tag sen nu sen sist jag skrev men får väl bli lite bättre på att skriva här :)!. Det har hänt väldigt mycket sen sist faktiskt! 1. Har tagit studenten. 2. Jobbade ett tag 3. Börjar på en utbildning inom fordon trivs som ...

Av Jacqueline - 16 november 2012 08:54

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:2813488573 " ...

Av Jacqueline - 26 oktober 2012 20:00

Fäääääst idag med värdens bästa vänner, har feeeeting kul, super, knullar och slåss för fan, as gött! Ska bli så jävla packad, kommer fan däcks på bussen hem, Ajjemän! Goa gubbar, nu ska jag klunka vodka på dansgolvet, pösssssssss...

Av Jacqueline - 20 september 2012 23:00

Idag var det begravning för min vän som lämnade en väldigt stor plats i mitt hjärta. Vår älskade Tommy Blomgren vila i frid. * 29/11-54 föddes vår älskade Tommy Blomgren, du var en älskad pappa och en älskad vän. ? 29/8-12 gick du ifrån oss alla. ...

Av Jacqueline - 13 september 2012 18:30

Idag har man fått sovmorgon som var väldigt behövligt. Idag så har det inte hänt mycket förutom sovmorgonen sen dra till skolan första lektionen består av en liten genrepning på Barn och fritids dagen i slottskogen den 18/9-12 alla BF3or ska ha hand ...

Ovido - Quiz & Flashcards