JacqueliineeWindahl

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Vill inte mista våran kontakt igen

Av Jacqueline - 28 september 2009 16:37

Jaha de känns att vi glider ifrån varandra vi fick kontakt igen men de värkar som om du skiter i mig jag visste inte att jag la till dig på ( FB ) Facebook fören du skrev till mig då kände jag igen dig på bilderna men nu värkar det som om du inte bryr dig längre. Jag smsar dig med du skiter i och svarar mig då och då så jag tycker att vi glider i från varandra igen det vill jag inte att vi ska göra när vi fick kontakt igen efter så många år jag vill inte mista dig som vän igen alltså du betyder väldigt mycket för mig som vän alltså så jag vill inte att vi ska tappa kontakten igen. Jag blev först chockad att du hade skickat ett melj till mig på FB så jag vill absolut inte mista dig igen för jag trivs i din omgivingn och jag trivs och prata med dig. Du gör mig glad och avslapnad och sånt vill absolut inte tappa kontakten med dig alltså. Jag blev så jävla glad när jag fick kontakt med dig igen fy fan va glad jag blev det går inte och beskriva med mina egna ord alltså. Du har en plats i mitt hjärta och kommer alltid att ha de ovoset vad som än händer i mellan oss två alltså inget kan förstöra våran vänskap alltså så är de bara sen vet jag inte vad du tycket själv men de får du säga om du vill eller inte vill. Men jag blev i alla fall skit glad när vi fick kontakten igen med varandra sen vet inte jag vad du tyckte när vi fick upp våran kontakt igen. Sen de där med morsan och så tror jag att du inte vill ha med mig och göra längre alltså. Så jag förstår ju inget som händer i mellan oss längre förut kunde vi prata hu mycket som häls och så men nu finns det typ inget kvar längre jag finns här för dig och jag vet att du finns här för mig och så. Jag kan snacka med dig om vad som hälst känns det som men nu vet jag inte längre eftersom vi inte pratar så mycket längre snacknar den tiden då vi gjorde det men sen vet jag inte vad du tycker heller så. Saknar den tiden med dig alltså så jag förstår absolut inget längre men i alla fall så saknar jag det. Men du får ju säga till om du vill snacka och så för jag ställer alltid upp för dig ovoset vad det är.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline - 11 februari 2015 19:46

Hej! Oj de var ett tag sen nu sen sist jag skrev men får väl bli lite bättre på att skriva här :)!. Det har hänt väldigt mycket sen sist faktiskt! 1. Har tagit studenten. 2. Jobbade ett tag 3. Börjar på en utbildning inom fordon trivs som ...

Av Jacqueline - 16 november 2012 08:54

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:2813488573 " ...

Av Jacqueline - 26 oktober 2012 20:00

Fäääääst idag med värdens bästa vänner, har feeeeting kul, super, knullar och slåss för fan, as gött! Ska bli så jävla packad, kommer fan däcks på bussen hem, Ajjemän! Goa gubbar, nu ska jag klunka vodka på dansgolvet, pösssssssss...

Av Jacqueline - 20 september 2012 23:00

Idag var det begravning för min vän som lämnade en väldigt stor plats i mitt hjärta. Vår älskade Tommy Blomgren vila i frid. * 29/11-54 föddes vår älskade Tommy Blomgren, du var en älskad pappa och en älskad vän. ? 29/8-12 gick du ifrån oss alla. ...

Av Jacqueline - 13 september 2012 18:30

Idag har man fått sovmorgon som var väldigt behövligt. Idag så har det inte hänt mycket förutom sovmorgonen sen dra till skolan första lektionen består av en liten genrepning på Barn och fritids dagen i slottskogen den 18/9-12 alla BF3or ska ha hand ...

Ovido - Quiz & Flashcards