JacqueliineeWindahl

Direktlänk till inlägg 29 september 2009

Hemma igen

Av Jacqueline - 29 september 2009 22:26

Då var man hemma igen efter en lång dag vart på berga kungen och hämtat ut biljetterna till This is it med Micheal Jackson tre st biljetter gick på 300 kr. Sen har jag varit på axess akuten vilket det inte är en jävla akut fy fan va var där i två fucking timmar men vi gick för dom kom ju fan aldrig och roppade upp henne ju fy fan vad jag hatar sånt aa men de är många som har gått före dig en gick före dig med ALERGI vad har inte jag och hon då ??? Men ändå kan hon fan inte komma in och få det bekräftat men hur dumma i huvudet är dom igentligen fattar mig fan inte på axess akuten dom ska fan inte kalla sig för akuten dom borde kalla sig för SNIGLAR. Så flummade jag och mina två underbara vänner dom som man kan kalla ÄKTA vänner som finns få av. Oj då man får tydligen inte heller skratta där men då sa jag bara aa ska jag ringa till SKRATT POLISEN eller ?? de är ju för i helvete SVERIGE vi bor i fatta de men de kommer ni ju fan aldrig att göra. Ska dra och DEJTA kudden.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacqueline - 11 februari 2015 19:46

Hej! Oj de var ett tag sen nu sen sist jag skrev men får väl bli lite bättre på att skriva här :)!. Det har hänt väldigt mycket sen sist faktiskt! 1. Har tagit studenten. 2. Jobbade ett tag 3. Börjar på en utbildning inom fordon trivs som ...

Av Jacqueline - 16 november 2012 08:54

" Kod för att importera min blogg till Nattstad:2813488573 " ...

Av Jacqueline - 26 oktober 2012 20:00

Fäääääst idag med värdens bästa vänner, har feeeeting kul, super, knullar och slåss för fan, as gött! Ska bli så jävla packad, kommer fan däcks på bussen hem, Ajjemän! Goa gubbar, nu ska jag klunka vodka på dansgolvet, pösssssssss...

Av Jacqueline - 20 september 2012 23:00

Idag var det begravning för min vän som lämnade en väldigt stor plats i mitt hjärta. Vår älskade Tommy Blomgren vila i frid. * 29/11-54 föddes vår älskade Tommy Blomgren, du var en älskad pappa och en älskad vän. ? 29/8-12 gick du ifrån oss alla. ...

Av Jacqueline - 13 september 2012 18:30

Idag har man fått sovmorgon som var väldigt behövligt. Idag så har det inte hänt mycket förutom sovmorgonen sen dra till skolan första lektionen består av en liten genrepning på Barn och fritids dagen i slottskogen den 18/9-12 alla BF3or ska ha hand ...

Ovido - Quiz & Flashcards