JacqueliineeWindahl

Alla inlägg under september 2009

Av Jacqueline - 27 september 2009 14:33

Idag har jag varit på Svenska Mässan och träffat Tommy Deogan och lyssnade lite på vad han sa idag om boken och sin bror Tony Deogan sen fick jag boken signered och fick en bild på han och mig xD längtar tills du ska ha föreläsning på min skola hoppas vi ses snart igen xD. Idag ska jag oxå till min älskade sötnos Sandra idag ska fira hennes 19 årdag idag och sitta umgås en stund idag med Sandra och Henke. Är fortfarande lite sjuk men de börjar så småning om att gå över. Nä nu ska jag titta på tv och vara social lite nu innan vi ska dra men ni får ha de så bra nu xD.  P.S Läs boken BLODSBRÖDER den är jätte bra den är en sann historia :).

Av Jacqueline - 26 september 2009 13:43

Mår inte bra alls idag är fortfarande förskyld Gråter. Idag har jag vart hos Thessan och firat Jessie han blir 2 år idag grattis. Imon ska jag till bokmässan sen hem till min sötnos och fira henne och ska få se henne efter ca ett halv år nu är hennes mage jätte stor. Fan hatar dig varför sa du till mig - Du får välja mig eller barnet FATTA hur fan kan du säga så ?? Men ändå ska du skaffa nu med din tjej jag förstår mig fan inte på dig över huvudtaget fy fan för dig alltås. Om jag inte skulle ha gjort denna abort då skulle min unga varit 2 år nu :) fy fan alltså jag fattar inte de. Men men nu är de gjort är gjort med säg de fan bara inte till din nyvarande flickvän då kan du fan dra och hänga dig alltså. Ska titta på fotboll idag ocå kl 16:00 då är de Kalmar vs I.F.K Göteborg men men. Vi tar hem SM-GULDET i år. Ha de bra nu

Av Jacqueline - 25 september 2009 20:48

Är så jävla sjuk så jag inte ens kan knappt göra någt bara varit hemma idag varit i skolan ca 3 timmar bara så var jag tvungen att gå hem hatar att vara sjuk. Har inget att göra alls när man är sjuk. Vill ha något och göra men de finns de ju fan inte över huvudtaget ingen som vill vara social eller nåt. Fy fan va jag hatar att vara sjuk vill vara frisk som en fisk menmen. Aja ska la kolla på tv och ha tråkigt som vanligt Ni som har mitt nr så är de bara och smsa finns här ska i alla fall inte DEJTA kudden ännu i alla fall men de blir det sen. Ha de bra nu

Av Jacqueline - 25 september 2009 13:06

Hejsan svejsan!

Idag ska man inte gör så mycket bara och ta de lungt och så. Sen måste jag städa mitt jävla rum de ser ut som om en jävla bomb har explonerat i mitt rum fy fan. Efter det så ska man duchsa och bli fräsch och så. Dom har fortfarande inte ring heller :( dom skulle ringa denna veckan men de har dom inte gjort ännu men men. Snart fyller man 18 år oxå då får jag gå på puben och köpa cigaretter ÄNTLIGEN haha. men nu ska jag dra och så men ni får ha de så bra nu ha de bäst :)Glad

Av Jacqueline - 24 september 2009 18:36

Då har man börjat och bli sjuk legat hemma i två dagar så imorse så hade jag ingen röst alls :(. Men imon ska jag försöka och gå till skolan om jag inte orkar vara i skolan så går jag bara hem för jag pallar inte att vara i skolan när jag är sjuk. Men jag måste värkligen försöka alltså :). Men men så mår man skit oxå och de är ju inte bra varför ska alla tro att jag håller på med allt och alla för när jag har mitt fasta förhållande men de är ju fan ingen som fattar de i denna jävla värld. Och om en killkompis ge mig några komplimanger lite här och där så behöver ni ju fan inte tro att vi har något på gång eller hur ??? Så jag förstår mig inte på er över huvudtaget ni måste ju för i helvete innse att jag är bara vän med han och inget annat varför ska ni tro att de är någpt i mellan mig och han för okej jag gillar han som VÄN och inget annat så sluta upp och tro att vi är mer än vänner. Jag har sakt jag bryr mig  fan inte längre men ni får tro på va fan ni vill alltså jag skiter i vilket nu. Du ska tro på mig vi har snart varit tillsammans i 3 fucking år men ändå tror du mig inte du skötar hål i min skalle men de fattar du ju fan inte heller du är ju oxå svartsjuk. Jag måste ju kunna prata med vem fan jag vill. Jag måste ju fan ha ett eget liv utanför detta jäcla förhållande men de kan jag ju fan inte ha heller alltså men du är som du är. Du frågar mig gämt vem pratar du med pratar du med Pedram eller Jeannie eller Mikaela jag får ju fan inte ens prata med vem jag vill. Jag får ju prata med vem jag vill jag frågar ju fan inte dig vem du snackar med men du säger ju de högt så jag ska kunna höra det men jag vill inte veta vem du snackar med men de fattar ju fan inte du nu ger du fan i mig och slutar och dividera med mig om allt och inget. Men men ha de bra nu alla läsare. 

Av Jacqueline - 23 september 2009 14:43

Idag har jag varit hemma hela dagen pga att jag mås inte så bra för tillfället men de komemr att ånna sig men har bar legat i sängen hela dagen. Men nu sitter man här vi datan och tittar på extreme home make. Har inget att göra faktist. Är lite dålig att skriva här på bloggen men de får ni ursäkta mig för. Nu ska jag gå och titta på tv he de bra nu alla mina läsare

Av Jacqueline - 22 september 2009 16:34

Fy fan va arg jag är nu. ÅÅ va jag hatar dig alltså kan du fan inte låta mig vara för en jävla gång skull eller??? Du vet ju nu hur jag ser ut så bara så de är ju bara och komma fram till mig om du nu vågar de vi ses den 1 November kanske den 7 November oxå. Fy fan va kul jag ska ha de om du kommer fram till mig alltså xD längtar bara komsi komsi haha. Fan va mobbad du är alltså du kan vara kaxig bakom den där jävla lunar alltså men du vågar ju fan inte ens lägga ut en bild på dig själv hur omoget är inte de då??. Å för de första va fan skulle du ens skriva till mig vänta bara nu alltså se vem som dycker ner i baken först du eller jag vem tror du ?? Jag tror att de är du som dycker ner i baken först haha fan va mobbad. DRA ÅT HELVETE MED DIG.

Av Jacqueline - 22 september 2009 00:22

God natt nu ska jag sova efter en lång bio usch.

Ovido - Quiz & Flashcards