JacqueliineeWindahl

Alla inlägg under november 2009

Av Jacqueline - 14 november 2009 10:45

Idag har ajg inte gjort så mycket bara legat i sängen och haft det allmänt tråkigt som vanligt var bara ner till angered sen hem igen och titta på tv och ligga i den förbannade jävla sängen igen. Ingen data igen fy fan va konstigt det känndes skit konstigt och inte sitta vin datan.

Av Jacqueline - 13 november 2009 16:08

Fredagen den 13 :)  Idag har jag inte gjort så mycket varit i skolan. Nu ska man dra sig och äta kladdkaka mums hehe först blir det tacos :). Har mobilen med mig så det är bara och smsa om ni vill något hej då :) :)..

Av Jacqueline - 12 november 2009 19:21

Idag har jag varit på Östra Sjukhuset med min tjej kompis vi åkte hemifrån mig kl 07:00 och var inte där i från fören kl var 13:43 jätte kul eller inte haha men vi hade det jätte roligt ändå var så jävla trött och kunde fan inte sova ju. Men men nu ska jag dra mig.

Av Jacqueline - 11 november 2009 18:01

Idag har jag i mycket skulle ha varit på ett möte idag kl 10:00 men morsan hade sätt fel på tiden hehe då åkte vi in till stan och fixade en digipass till mig :). Sen åkte vi hem så smsade cissi mig och grågade om jag ville hänga med in till östra visst de kunde jag idag sak hon sova hos mig för hon ska tbx dit imon kl 08:00 och göra en sak men men. Nu sa jag dra och titta på tv sen film :). Nås på mobilen :) hej då

Av Jacqueline - 10 november 2009 21:03

Varit i skolan sen hem och sovit pga av att jag vaknade kl 04:00 i morse kunde inte somna om :(. Aja nu ska jag titta på tv.

Av Jacqueline - 9 november 2009 18:53

Idag har jag varit i skolan sen åkte jag och jeannie in till stan och möta hennes pojkvän sen åkte vi hem  till henne sen till stallet så red hon :). Men nu ska jag dra mit och titta på Film :). Finns på mobilen om ni vill nå mig :).

Av Jacqueline - 8 november 2009 13:57

Idag har jag inte gjort mycket alls ska titta på film snart oxå. 

One, Two, Freddy´s coming for you. Three, Four, better locke your door. Five, Six, grab your crucifix. Seven, Eight, gonna stay up late. Nine, Ten, never sleep again.

Av Jacqueline - 7 november 2009 13:45

Idag var jag på råsunda för att kolla på ifk och aik. Jävla skit match alltså. vi kom hem 00:55.

One, Two, Freddy´s coming for you. Three, Four, better locke your door. Five, Six, grab your crucifix. Seven, Eight, gonna stay up late. Nine, Ten, never sleep again.

Ovido - Quiz & Flashcards