JacqueliineeWindahl

Alla inlägg under november 2009

Av Jacqueline - 22 november 2009 22:21

Idag har jag inte gjort alls mycket. Har bara varit framför denna dum burk hela dagen. Men nu ska jag gå och lägga mig för jag ska till skolan imon usch orkar värkligen inte med skolan alls längre. NattiNatti

Av Jacqueline - 21 november 2009 18:40

Idag har jag inte gjort så mycket varit u ullared sen halv åtta i morse och var väl hemma runt halv fem eller nått sånt men men. Jag köpte inte så mycket i alla fall. Aja nu ska jag dra mig. Nås på mobilen

Av Jacqueline - 20 november 2009 18:22

Idag har jag inte gjort mycket idag har varit på möte sen åkte jag hem. Men aja ska dra mig sms eller nåt..

Av Jacqueline - 19 november 2009 21:12

Idag har jag varit i skolan sen åkte jag hem efter två lektioner för orkade inte varar kvar mer :).. Men jag är väldigt glad att jag fick upp kontakten med dig igen Ekan det var ju ett jävla bra tag sen vi såg vid vill träffa dig igen men du jobbar lite här och där just nu men när du är i servige ( Göteborg ) då kanske vi kan ses igen de hoppas jag på. Nu så tittar jag på Glee på kanal 4. Aja nu ska jag dra mig men men kommer att skriva mer i morgon :). Hej då alla läsare

Av Jacqueline - 18 november 2009 17:49

Idag har jag inte gjort så mycket förutom varit på ett möte och betalat mina räkningar det svider i plånboken kan jag lova. Nä men nu ska jag titta lite på tv innan Navy CIS börjar igen :). Men finns på mobilen oxå :) puss hej

Av Jacqueline - 17 november 2009 20:59

Idag har ajga inte gjort mycket varit i skolan sen hem och sitta framför den dum burken men men. Nu ska jag dra mig för jag ska upp till skolan imon igen :). Aja smsa mig och ni vill något hej svejs lingon svejs

Av Jacqueline - 16 november 2009 19:56

Idag var det månda då varit hemma mår inte alls bra nu :( börjar och bli sjuk nej har har inte fått svin skiten om ni tror de det är bara en lätt jävla förskyldning men men. Idag har jag inte gjort mycket alls varit hemma och sen i stallet med Jeannie, Poppe, Lb och Lee vi kollade på när jeannie red på svenne idag. Men nu ska jag logga och dra mig och titta på tv/film finns på mobilen. Hej svejs lingon svejs

Av Jacqueline - 15 november 2009 11:00

God morgon alla. Idag har jag inte gjort så mycket alls legat i sängen sen sitter man här vid datan igen :).. Vill hitta på något men det finns fan inget och göra över huvudtaget heller så va fan finns det och göra igentligen?.. Vill ut på krogen men kan inte för har igen pengar :( men snart får man pengar igen och då blir det krogen igen för andra gången hehe :).. Någon som ska med ut då ??

Ovido - Quiz & Flashcards