JacqueliineeWindahl

Alla inlägg under november 2009

Av Jacqueline - 6 november 2009 10:56

Idag är det fredag sitter i skolan och har skit tråkigt. Idag ska jag åka hem till min pöjkvän och sova där så ska vi upp kl 4 på morgonen och åka i väg till stockholm trevligt trevligt så ska jag och min älskade pojkvän titta på fotboll och det är AIK Vs I.F.K Göteborg imon fy fan va gött att åka upp dit det äör min första borta match JIPPI KAJEJ haha. Snart kommer min gamla SO lärare hit med sin lilla busunge :). Men om ni vill mig något så finns jag på  min mobil dom som ha nr dom akn ju smsa eller ringa mig för jag har skit tråkigt i skolan fy fan va jag avskyr skolan alltså pallar inte med den längre men måste gå i skolan :(. Men aja nu ska jag dra mig i alla fall  min svenska lektion börjar nu men ha det gött alla läsare.

Av Jacqueline - 5 november 2009 17:13

Idag har jag inte gjort mycket varit och kollat runt med praktik plats och jag hittade en :). Men imon måste jag till skolan för min gamla so lärare kommer imon med sin bebis :). Men nu ska jag dra och tittar på film. Ha det gött

Av Jacqueline - 4 november 2009 18:14

Kollat lite grejor i morse innan skolan :) sen åkte jag till hjällbo för och skälla ut någon för att ha förstört min jacka som kostar likson sjutonhundra fy fan va jag är sne på han nu alltså. Men aja ska dra och titta på film nu :). Om ni vill mig något så finns jag på mobilen.

Av Jacqueline - 3 november 2009 18:00

Grattis Sandra och Svea på eran 17 årsdag :). Varit i skolan sen varit hemma och kollat på film :).

Av Jacqueline - 2 november 2009 21:07

Jävla förbanna idioter som retar upp mig för att dom jävla AIK fittorna tog det jävla guldet dom fick fan bara två tur mål om dom inte skulle ha lagt dom två jävla målen då skulle för i helvete I.F.K GÖTEBORG tagit det FINA SM-GULDET. ÅÅÅÅÅÅÅÅ vad jag hatar GNAGARNA dom ska fan igentligen inte ha guldet över huvudtaget dom är ju fan inte ens värd det. Okej det var ju 11 årsedan dom tog SM-guldet det är ju kul för dom att dom fick det efter 11 år med va fan IDIOTER era jävla RÅTTOR gå och dö för i helvete orkar fan inte se er eller något ni kommer ner till GÖTEBORG och förstör våran arena förstör eran egna jävla arena ni får betala väldigt dyrt för det ni gjorde i sönder på arenan och det ni gjorde på tåget på väg ner till GÖTEBORG era jävla svin åå vad jag vill SLÅSS NU. Skrikandes

Av Jacqueline - 1 november 2009 19:26

Hora fan oxå jävla AIK tog det jävla GULDET det tycker inte jag är bra vi ledde med 1-0 men sen kom det 1-1 sen 1-2 fy fan alltså det are is not good i hate them fan kunde fan inte vi ha tagit  det men vi har ju svenska cupen oxå uppe i sthlm då ska vi fan ta det annars så kommer jag springa ner på plan och hjälpa I.F.K Göteborg då jävlar då tar vi det. Men vi var i alla fall bra. Fy fan va ARG jag är. GNAGAR SVINEN är ju fan DUMMA I HUVUDET ni kan ju fan inget ju. Ni kommer bara ner till GÖTEBORG och  söker bråk ni stormade ju fan våran klack sida under matchen ni som inte hade biljetter ni är fan dumma i huvudet JÄVL GNAGAR SVIN.

Ovido - Quiz & Flashcards