JacqueliineeWindahl

Alla inlägg under december 2009

Av Jacqueline - 8 december 2009 22:20

Ååå vad jag vill kasta min rutta data i min lilla papperskorg nu alltså och inskaffa mig en helt ny data en bättre och som inte är SEG orkar inte. Idag har jag varit i skolan och gjort samma saker som vanligt usch vad de är tråkigt vill helldre åka LASTBIL än att vara i skolan är så jävla skoltrött nu alltså. Man måste ju ha bra betyg oxå när man går ut skolan ;). Så efter skolan så drog jag hem till min porr porr (Mikaela) sen åke vi till angered för att köra hårfärg till henne så färgade jag under håret på henne oxå :).. Sen åkte jag hem sen dråg jag, Syrran, Anna, Jesper och Sonny till liseberg men de var ju bara jag som van stjärnvinster som vanligt hehe och en massa nallar söta som fall alltså hehe.. Aja nu ska jag dra ig ha de bra ;)

Av Jacqueline - 7 december 2009 14:30

Idag har jag varit i skolan och har varit lite olydlig hehe  . Och nu är man hemma och tråkar som vanligt hehe medan syrran och syrrans kompis gör något i köket hehe :).. Nu ska jag dra mig för och äta hehe ;)..

Av Jacqueline - 6 december 2009 14:15

Idag har jag inte gjort mycket va i stan igen och handla julklappar mer kommer :). Sen efter de så åkte jag hem sen åkte vi och kollade på bio New Moon :) Höll fan på och somna ju hehe ;) vi kom hem ca 00:00 skulle jag tro men men.

Av Jacqueline - 5 december 2009 18:48

5 December Lördag

Idag har jag inte gjort mycket alls varit inne  i stan och handlat julklappar men är inte klar ännu på långa vägar ;).. Ska kolla film snart och imon ska jag kolla på bio med syrran, Älsklingen, Anna, Kanske jim med..

Av Jacqueline - 4 december 2009 19:08

4 December Fredag

Idag har jag inte alls gjort mycket varit och träffat en polare sen hem och göra mig i ordning för krogen ska snart dra mig och så. men men

Av Jacqueline - 3 december 2009 20:52

3 December

Idag har jag inte gjort alls mycket varit på kamratgården och fått träffa I.F.K Göteborgs spelarna 9 st av 23 spelare så tog ja kort bilderna kommer att komma upp de lovar jag :).. Så GT ringde mig idag oxå så skickade jag in lite bilder till dom oxå. Men nu ska jag dra mig och titta på film/tv. Natti Natti

Av Jacqueline - 3 december 2009 07:39

3 December Kamratgården


Idag bär det av till Kamratgården med Alexandra och får träffa spelarna och får ta en liten rundvisning med ;).. Ska träffa Alexandra om 20 minuter måste ta på mig och så. Men jag skriver mer när jag har kommit hem och bilder kommer upp med :)..  Hej då så länge

Av Jacqueline - 2 december 2009 16:58

Onsdag 2 December

 

Idag har jag inte gjort mycket alls varit och kollat på min "Praktik plats" dom kunde inte ta i mot mig hon sa att de var tvär stopp och ta i mot Praktikanter nu. Efter de så åkte jag upp till skolan varit där hela dagen förutom IDROTTEN så för ajg hatar idrott verkligen så jävla mycket. Men men nu ska dra mig och hämta tvätt :).. hej då

Ovido - Quiz & Flashcards