JacqueliineeWindahl

Alla inlägg under december 2009

Av Jacqueline - 23 december 2009 10:59

Idag har jag inte gjort mycket ska dra in till stan senare idag för att köpa dom sista julklapparna och förnya mitt årskort till Allsvenskan 2010 så man kommer in på gamla ullevi sen ska man bara hem och ta de lungt om ingen vill ta med mig ut då men de har jag redan fått förfrågan på hehe dan innan julafton med hehe men vet inte om jag orkar att vara på bordet idag får se om jag orkar att vara där jag vaknade kl 4 i morse men men. Nu ska jag dra mig puss hej

Av Jacqueline - 22 december 2009 18:40

Idag har jag inte gjort mycket varit i skolan och haft skolavslutning äntligen JULLOV. Snart är det jul igen ;).. Sen ville syrran ha in mig på wow så jag fick logga in och spela lite men men nu ska jag dra kig i alla fall byr byr. Finns på mobilen till dom som har mit nr ;).. Puss och hej

Av Jacqueline - 21 december 2009 19:28

Idag kom jag hem i från pappa vi skulle varit i norge nu men så blev det tyvär inte så han släppte av mig och jeannie vid stig center så nu är man hemma igen och bråka med killen i sängen när man sover fy fan va gött det kommer att bli att kunna snå täcket av han :)..

Av Jacqueline - 20 december 2009 20:33

Idag har jag inte gjort mycket. Åkt lastbil ska dra hej då

Av Jacqueline - 19 december 2009 16:56

Idag ahr jag inte gjort så mycket varit hemma varit ute en sväng idag. Fy fan va tiden går långsamt då. Idag ska jag, mamma, angelica, Älskligen, och sandra och hennes mamma till Daniel och Jenny dricka lite glögg och så sen ska jag och syrran ( Jeannie ) Till min pappa så ska vi sova hos han sen ska vi åka lastbil men vet ännu inte vart vi hamnar med den ;).. Aja nu ska jag äta sen ska vi dra upp till Daniel och Jenny ha de bra/gött

Av Jacqueline - 18 december 2009 19:54

Grattis Robert.

Idag har jag inte gjort mycket varit i skolan sen åkta jag och jeannie in stan och shoppade vi loss ;) . Sen belv de till Game inne i stan skulle hjälpa syrran och köpa hennes wow. Snälla låt mit tycka va fan jag vill du får fan tycka va fan du vill jag bryr mig fan inte vad du tycker om ABORTER jag får fan tycka att de är fel att göra de eller ?? kanske inte för dig  men för mig är det fel. Bara för jag blev tvingad och göra den de kan jag fan inte hjälpa och du kan inte heller bara komma till mig och kommentera det så låt mig vara nu för i helvete du får tycka va fan du vill men du behöver inte tycka vad jag tycker du får tyck vad du vill men låt mig vara nu men de kanske du inte fattar det men AJA.. Nu ska jag dra mig coh spela med syrran en stund men imon blir det att dra till pappa med min syrra Jeannie de ska bli kul kul ;) ska åka lastbil och så på Måndag till Onsdag sen egfter de ska jag sova så ska jag öppna mina julklappar på Torsdagen där på SÄGER BARA JIPPI då är de snart julafton ÄNTLIGEN  julafton snart är det nyår med och där efter så blir det ett nytt åt äntligen hoppas att de året blir mycket bättre än vad detta året blir ska oxå sluta och röka 2010 försöka i alla fall man måste alltid att försöka  och göra de man måste ha den jävla viljan med och den måste jag ha då jag har ju den men inte den starkaste viljan på och göra de. Jag tror inte att jag kommer att klara det för mamma röker och pappa röker och nästan alla mina änner röker med så de kan bli jävligt svår och stå imot rökningen men de får jag klara mig eller rätt sakt att stå imot men va fan jag komemr att få såna jävla PMS utbrott så de står härligt till säger jag bara. Men den som blir otrevlig imot mig får ju höra ett och ett annat om ni blir otrevliga i mot mig så då får ni fan smaka på andra BULLAR ;).. Aja nu ska jag dra mig i alla fall ha de göttans alla

Av Jacqueline - 17 december 2009 20:24

Idag har jag gjort nada som vanligt hehe.. Aja ska dra mig igen nu

Av Jacqueline - 16 december 2009 16:26

Idag har jag inte gjort mö alls varit i skolan och tittat på en film som heter död snö haha och den skulle kalla sig vara skräck film haha skrattade ju fan bara åt den hela tiden haha carola skrek som fan i början av filmen men sen var de bara att hon var tyst och var inne i filmen haha.. Nu vill syrran att jag ska logga in på wow och göra allie usch för allie de ska vara horde ;) aja får väl göra de för henns skull ;).. Nås på mobilen. // Puss på er alla

Ovido - Quiz & Flashcards