JacqueliineeWindahl

Alla inlägg under oktober 2009

Av Jacqueline - 7 oktober 2009 18:53

Fy fan alltså hur fan kan du skriva något sånt till han ?? Jag förstår mig fan inte på killar i dagens läge alltså.

Av Jacqueline - 6 oktober 2009 18:12

Idag har det inte hänt så mycket varit i skolan sen hos läkaren oxå sen hem igen och sätta sig här och blogga och så. Igår hände det väldigt mycket med orkar tyvär inte och skriva om allt som hade hänt igår. Imon ska jag till gymnasiemässan med skolan och klassen sen den 8 Oktober så ska vi ta skolkort :) Man måste vara snygg då aja så ska min käraste lilla syrra sova hos mig så ska jag hjälpa henne och så. men men nu ska jag dra och titta på tv.

Av Jacqueline - 5 oktober 2009 15:57

Go to hell peter i se you in hell every fucking day. You can not come to me and kill me you are so fucking hated. You are so fucking crazy. You look like a fucking cow and donkey and monkey.

Av Jacqueline - 5 oktober 2009 08:22

Då var det måndag idag då ska man snart till skolan och sen hem och göra sig iordning in för DERBYT idag mellan I.F.K Göteborg vs GAIS aja men nu måste jag göra mig i ordning till skolan ha det bra nu.

Av Jacqueline - 4 oktober 2009 22:09

Då blev det ingen VINST till AIK haha fy fan va gött :).

Av Jacqueline - 4 oktober 2009 10:06

Grattis eddie på din 4 årsdag älskar dig min lilla gulle plutt och saknar dig som fan alltså har träffat dig en gång sen du och Kevin blev omhendetagen men vill träfa dig mer jag skulle hänga din din mamma och pappa nu den 6 oktober men nu går det inte Gråter ville så hämskt gärna träffa dig igen men det får bli en annan gång. Vaknade nyss oxå fan man inte bara kan somna om igen det går inte nu Rynkar på näsan men men. Ska dra nu

Av Jacqueline - 3 oktober 2009 14:20

Idag fyller min mamma 42 år gammal hehe ska dra och fira henne med tårta och så men men nu ska jag dra och käka tårta.

Av Jacqueline - 2 oktober 2009 17:11

Idag fick jag en helt ny mobiltelefon men de var ju för i helvete fel den jag fick idag var W715 den jag vann var W705u och sen fick jag fel mobil dom hade skickat fel så jag skickade tillbaka den idag igen för jag vill ha en exakt samma mobil som jag vann visst en annan mobil skadar väl inte men jag är lite sån att jag vill ha det som var bestämt och är väldigt mycket ENVIS av mig. Sanrt ska man ner till mommo (Mormor) och bosse och äta kräftor och sånt måste byta kläder öfr jag vill inte ha någon kräft saft på mig hehe. men men ha det bra nu.

Ovido - Quiz & Flashcards