JacqueliineeWindahl

Alla inlägg under oktober 2009

Av Jacqueline - 15 oktober 2009 15:04

Idag har det inte hänt mycket men i alla fall kom jag nyss hem i från Akuten hade bröstsmärtor och hugger i magen men dom hittade fan inget heller läkaren säga bara till mig aa men det är bara på ut siden smärtan kommer och inte på in sidan. Aja nu ska ta det lungt och så se om det blir bättre imon

Av Jacqueline - 14 oktober 2009 12:51

varit hemma hela dagen ska snart dra in till stan och träffa linda en jätte gammal tjejkompis som jag inte har träffat på år och dar men men nu ska jag väcka syrran och kusinen anna så ska jag göra mig i ordning :). ha det bra nu. 16 dagar kvar tills jag blir 18 år :)

Av Jacqueline - 13 oktober 2009 12:45

Idag har jag inte gjort mycket varit i skolan sen åkte hem. 17 dagar kvar tills jag blir 18 år

Av Jacqueline - 12 oktober 2009 18:02

Varför ska alla hålla på för jag fattar inte kan ni fan inte låta mig göra va fan jag vill jag hatar när allt och alla ska lägga sig i så lägg ner med det nu fatta det orkar fan inte mer så kommer fan och slå sönder folk snart ta reda på fakta innan ni uppnar eran jävla fucking KÄFTAR för det ni inte vet det har ni fan inget ont av så ge fan i mig och mitt liv kom till mig i stället om ni vill sncka skit om mig eller trycka ner mig ända ner till botten när jag äntligen når toppen då ska ni fan bara trycka ner mig igen till botten. Lägg ner med det med en gång. Om jag träffar mina killkompisar så ska ni ge fan i det för ni har inget med det och göra över huvudtaget för det är min ENSAK och fan inte eran så ge fan i det kom till mig i stället för att gå runt och snacka skit kom till mig i stället för att gå bakom min rygg. Det är inte trevligt att gå bakoms någon rygg för att ni gillar det så det bryr jag mig fan inte om för jag hatar det så ge fan i det snälla låt mig och mitt liv VARA fatta det någon jävla gång. Grattis tim på 15 årsdagen. P.S 18 dargar kvar tills jag blir 18 år

Av Jacqueline - 11 oktober 2009 08:48

Vaknade nyss kan ju fan inte somna om aja ska inte göra mycket idag. 19 dagar kvar tills jag blir 18 år

Av Jacqueline - 10 oktober 2009 08:45

Grattis Hanna p din 18 årsdag. Grattis Tant Becca på din 25 årsdag. P.S 20 dagar kvar tills jag blir 18 år

Av Jacqueline - 9 oktober 2009 13:40

Då ska man till polisen på måndag och ha ett förhör den som vill veta så fråga bara säger det bara till vissa :). Sen den 23 Oktober så ska jag med till ullevi med klassen och titta på Gais vs Malmö FF de är Gais som bjur på det så klart att man går då :).

Av Jacqueline - 8 oktober 2009 13:07

Idag ska jag till tandläkaren sen ska jag träffa hallon så ska jag få låna hans halsduk ska på Gais vs malmö ff den 23 oktober :) får svika ifk göteborg men de är ju skolan som bjuder då får man ju ta chansen :) hehe.

Ovido - Quiz & Flashcards