JacqueliineeWindahl

Alla inlägg under oktober 2009

Av Jacqueline - 23 oktober 2009 22:35

Idag har jag varit på fotboll Gais vs Mamlö ff och det blev 1-1 och inte det de roligase är ju att I.F.K Göteborg leder seriern fy fan va gött  vi tog bromma pojkarna med 0-3 fy fan va gött alltså. PLUS Så är det bara en vecka kvar tills jag blir 18 år =) Längtar bara. Haha fy fan va jag gråttar gött nu när AIK ligger under haha.

Av Jacqueline - 22 oktober 2009 17:33

Idag har jag varit hos läkaren sen träffade jag jacquline sen åkt hem sen till angered för syrran skulle hämtat hennes nya mobil telefon jaja nu ska jag in på fb och spela lite nås på mobilen eller där eller på msn ha det så gött nu :).

Av Jacqueline - 21 oktober 2009 17:30

Idag har jag varit med Jacquline och träffat pappa och så. Så har jag inte gjort alls så mycket.

Av Jacqueline - 20 oktober 2009 17:30

Idag har jag inte gjort mycket har varit med jacquline och inte gjort mycket alls varit ut och så.

Av Jacqueline - 19 oktober 2009 17:15

Idag har jag varit i skolan och inte gjort mycket alls.

Av Jacqueline - 18 oktober 2009 15:57

Idag har jag inte gjort mycket varit hemma ska inte göra så mycket mer idag heller. Har så fuckig tråkingt alltså.

Av Jacqueline - 17 oktober 2009 15:51

Idag ska man städa rummet och moblera om usch orkar inte det men det måste det. Måste damsuga och tvätte golvet.

Av Jacqueline - 16 oktober 2009 15:45

Idag har jag inte gjort mycket varit hemma hos syrran. Sen åkte jag hem igen.

Ovido - Quiz & Flashcards